|D.D. interviews| |D.D. going out| |D.D. books| |contact D.D.|

18.12.11

Όταν ''εγώ ήμουν αντράκι''...

 








       “Ακούστε πως έχει η ιστορία...”


       Δέκα αγόρια μιλούν για τη ζωή τους με ένα διαφορετικό τρόπο. Ιστορίες που συνδέονται μεταξύ τους, συνθέτουν ένα σκηνικό που σπάνια αντικρίζουμε. Σπάνια συζητάμε γι’ αυτό και ακόμα πιο σπάνια, είμαστε μέρος του.
       Ο Νίκος Μουρατίδης σκιαγραφεί το ανδρικό φύλο της σύγχρονης κοινωνίας, απαλλάσσοντας τους πρωταγωνιστές από το μανδύα της καταπίεσης της ηθικής. Χωρίς προκατάληψη και taboo, αποκαλύπτει ένα μοναδικό κώδικα επικοινωνίας μεταξύ… ανδρών.


       Η σκέψη γίνεται φαντασίωση και όταν η φαντασίωση παίρνει σάρκα και οστά, δύσκολα μπορείς να την ανατρέψεις. Σε παρασέρνει ή ίσως, σε εξουσιάζει. Οι δέκα προσωπικότητες που περιγράφονται στη συλλογή διηγημάτων “Εγώ ήμουν αντράκι” κάνουν την αρχή, δίνοντας στον αναγνώστη την ευκαιρία να σπάσει τα δεσμά της υποκρισίας, σε μία περίοδο που η καθημερινότητα απομακρύνει και απομονώνει.
       Μόλις δέκα short stories μας φέρνουν αντιμέτωπους με τη μεγαλύτερη πρόκληση: “Αντέχω να ζήσω;”


       Σκηνές που συγκλονίζουν και πρόσωπα που συγκινούν, κατατάσσουν το Νίκο Μουρατίδη στους ελάχιστους συγγραφείς, που τολμούν το παράτολμο. Γράφουν χωρίς εισαγωγικά και διηγούνται χωρίς υπερβολές και μεταφορές. Για κάποιους θα μπορούσε να θεωρηθεί σφάλμα. Για τους περισσότερους; Λύτρωση…


“Εκατόν πενήντα ευρώ. Βαρετή βραδιά.”






Η συλλογή διηγημάτων “Εγώ ήμουν αντράκι”
κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Τετράγωνο.